Szkolenia

"Najgorszym wrogiem wiedzy nie jest niewiedza, lecz wiedza połowiczna."

(Enrico Fermi)

Nie bez przyczyny XXI wiek nazywa się erą informacyjną - dane są dla nas dzisiaj łatwiej dostępne niż np. jedzenie czy usługi. Niesie to z sobą jednak wyraźne zagrożenie - chaos informacyjny sprawia, że większości wiedzy, którą dzisiaj posiadamy brakuje odpowiedniego posortowania i jakościowania - w efekcie staje się ona wiedzą niestosowaną, a więc bezużyteczną. W PGDF zdajemy sobie sprawę z tego, co szkolenia mają na celu -najważniejszym ich elementem jest uzyskana w ich trakcie wysokojakościowa wiedza oraz umiejętność jej zastosowania w praktyce. Nasi Klienci nie poświęcają swojego czasu na zgłębianie zagadnień teoretycznych, które w niskim stopniu korespondują z profilem ich działalności - dbamy o to, aby każde ze szkoleń było dopasowane do grupy oraz firmy w takim stopniu, aby nasze rozwiązania można było natychmiast wdrożyć w praktyce, wpływając na sprzedaż, efektywność procesów biurowych, zarządzania zasobami oraz ludźmi czy pracy w zespole. Nasi szkoleniowcy, poprzez zdiagnozowanie problemów w procesach mających miejsce w Państwa firmie, stowarzyszeniu czy drużynie sportowej są w stanie na podstawie profilu charakterologicznego uczestników szkolenia opracować taką metodologię, która pozwoli na uzyskanie maksymalnych wyników. Rozwijanie umiejętności jest skuteczne tylko wtedy, kiedy jest prowadzone rzetelnie przez wiarygodnego eksperta - i PGDF doskonale zdaje sobie z tego sprawę. To właśnie w wyniku oparcia szkolenia o własne doświadczenia, pasję i zaangażowanie - ponad 80% uczestników naszych klientów oraz kolegów, zarówno z branży finansowej jak i spoza niej, decyduje się na wdrożenie proponowanych przez nas metod.



Finanse

Finanse osobiste

  • Produkty bankowe
  • Produkty ubezpieczeniowe
  • Produkty kredytowe
  • Produkty oszczędnościowe
  • Portfelowe dobieranie produktów finansowych
  • Łączenie produktów finansowych – co, z czym, dlaczego?
  • Na co zwracać uwagę podczas zawierania umów finansowych?
  • Windykacje, długi, zarządzanie wierzytelnościami – prawa dłużnika
  • Profil inwestora – sprawdź, w co powinieneś inwestować
  • Profil ubezpieczeniowy – sprawdź, czy jesteś dobrze ubezpieczony

Finanse firmowe

  • Ryzyko walutowe i zewnętrzne źródła finansowania
  • Rachunek przepływów pieniężnych analiza płynności firmy
  • Rachunek kosztów i analiza rentowności w praktyce
  • Finanse dla niefinansistów
  • Audyt i zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie - Audyt koordynowany
  • Promocja i pozycjonowanie działalności e-commerce z uwzględnieniem aspektu finansowego
  • Fundamentals of management accounting (Podstawy rachunkowości zarządczej)
  • Fundamentals of financial accounting (Podstawy rachunkowości finansowej)
  • Fundamentals of Business Mathematics (Podstawy matematyki w biznesie)
  • Podstawy ekonomiki przedsiębiorstw (Fundamentals of business economics)
  • Fundamentals of ethics, corporate governance and business law (Podstawy etyki, ładu korporacyjnego i regulacji prawnych w działalności gospodarczej)
  • Praktyczne zastosowanie instrumentów finansowych i mechanizmów rynków finansowych
  • Organisational Management (Zarządzanie organizacyjne)
  • Financial reporting and Taxation (Sprawozdawczość finansowa i podatki)
  • Management Accounting (Rachunkowość zarządcza)
  • Podatki dochodowe i VAT 2015 Najważniejsze zmiany, zagadnienia kontrowersyjne wynikające z najnowszych interpretacji
  • Czytanie i analiza sprawozdań finansowych w biznesie
  • SOX Compliance
  • PFK SOX
  • SYMFONIA Kadry i Płace - warsztat komputerowy

Marketing

E-Marketing

  • Webwriting: Skuteczne treści internetowe
  • Promocja i pozycjonowanie działalności e-commerce z uwzględnieniem aspektu finansowego
  • Marketing internetowy - Skuteczna promocja w Internecie
  • Strategia marketingowa firmy od A do Z
  • Out of Box Marketing , czyli o tym, jak budować i komunikować własną markę
  • Synergiczny marketing
  • Marketing w Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Dostępne redagowanie - WCAG 2.0 dla redaktorów treści w serwisach internetowych

Marketing klasyczny

  • Reklama – radio, internet, telewizja – porównanie skuteczności w stosunku do poniesionych kosztów
  • Ulotka, artykuł sponsorowany, własna gazeta - porównanie skuteczności w stosunku do poniesionych kosztów
  • Podstawy tworzenia dobrego artykułu marketingowego
  • Metody określania grupy docelowej
  • Podstawy przeprowadzania badań fokusowych
  • Metodologia doboru strategii marketingowej
  • Strategia marketingowa firmy od A do Z

Marketing wielopoziomowy

  • Metody budowania sieci MLM
  • Sposoby motywacji pracowników MLM
  • Jak sprawić, by Twój MLM odniósł sukces?
  • Pierwszy rok MLM, czyli Syzyfowa Praca.
  • Relacja jako fundament MLM
  • 5 fundamentów rozwoju marketingu wielopoziomowego
  • Droga wytyczona przez najlepszych, czyli MLM – studium przypadku

Sprzedaż

  • PERSOLOG, czyli profile osobowości ujęte przez pryzmat podejmowania decyzji.
  • Efektywność 360 czyli jak sprostać wymaganiom w biznesie nie tracąc przy tym nic z życia prywatnego
  • Sukces sprzedaży w 6 krokach … czyli jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą, aby osiągnąć oczekiwane efekty i stać się ekspertem sprzedaży oraz wiarygodnym partnerem klientów.
  • 6 filarów obsługi klienta czyli jak budować wyróżniającą się kulturę obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego, aby funkcjonowała jako skuteczne narzędzie motywujące i budujące lojalność klienta
  • 6 mierników budowania biznesowego wizerunku , czyli o tym, jak siebie prezentować, jak poprowadzić spotkanie, jak mówić, jak opowiadać, co zrobić w trudnej sytuacji na forum i bez względu na okoliczności być wiarygodnym i mieć autorytet
  • 6 pomysłów na networking - czyli jak pracować i zarządzać sprzedażą, aby przekształcić relacje z klientem na coraz bardziej partnerskie, wzmacniać lojalność i przywiązanie klientów do firmy i przełożyć to na wyniki sprzedaży
  • 6 ról w procesach …czyli jak realizować swoje role w poszczególnych procesach biznesowych stanowiących istotę działania organizacji
  • Ja przeciwko wielu, czyli 6 obszarów motywacji … jak osiągnąć lepsze rezultaty w zmotywowanym zespole
  • Budowanie relacji w 6 krokach …czyli co robić, żeby się wzajemnie rozumieć, zwiększyć poziom kontroli nad tym, co mówimy, zmniejszyć liczbę nieporozumień i budować pozytywne relacje międzyludzkie
  • Przywództwo 6.0 …czyli sześć etapów przekształcających menedżera w przywódcę
  • 6 zasad dobrego zespołu handlowego …czyli jak stworzyć optymalne warunki dla zespołu sprzedaży oraz jak dawać dobry przykład, aby zespół sprzedaży działał w wysoko konkurencyjnym środowisku i osiągał wybitne wyniki sprzedażowe
  • Na 6 morzach …czyli jak efektywnie planować i efektywnie działać w zdigitalizowanej wielowymiarowej rzeczywistości biznesowej
  • Sekwencja 6 zdarzeń, czyli informacja u celu …usprawnienie komunikacji w firmie i świadomy rozwój kompetencji współpracowników
  • 6 wyzwań zespołu – lider w zmianie …czyli przeprowadzić zespół przez zmianę i poprowadzić do sukcesu
  • Nowoczesny menedżer - coachingowy styl zarządzania …czyli przydatne narzędzia coachingowe w skutecznym zarządzaniu zespołem, aby dzień szósty był dniem w pełni wolnym
  • Prezentacje w PREZI i wystąpienia publiczne … czyli jak efektywnie i efektownie przekazywać informacje podczas spotkań biznesowych
  • Nie samą metodyką manager żyje! ... czyli efektywne zarządzanie zespołami projektowymi


Prosimy dodatkowo pamiętać, iż powyższe tematy szkoleń były to szkolenia dotychczas przeprowadzone u naszych Klientów. Szkolenie, którego nie ma na liście, a które by Państwa interesowało, jest jak najbardziej możliwe do zrealizowania – jeżeli PGDF nie posiada w chwili obecnej szkoleniowca biegłego w obszarze, który Państwa interesuje, zobowiązujemy się do jego odnalezienia oraz sprawdzenia poziomu jego kwalifikacji w przeciągu 30 dni roboczych.

UWAGA: Część szkoleń sprzedażowych MUSI być przeprowadzona po szkoleniu PERSOLOG w celu uzyskania efektu synergii.